TimberBot – телеграм-бот, який впровадила ГС «Асоціація деревообробних підприємств України», розширив свої функції.
Зазначений інструмент покликаний полегшити роботу продавцям й покупцям пиломатеріалів та деревини в контексті пошуку один одного. Достатньо ввести заявку на купівлю чи продаж, заповнивши відповідні критерії, після чого користувачі будуть отримувати автоматичні сповіщення щодо появи відповідних пропозицій.
Сервіс запрацював у вересні, а його вже успішно застосовують понад 600 користувачів, і їх кількість постійно зростає.
Одним з них є й підприємець-деревообробник Богдан Луценко, який успішно працює на ринку пиломатеріалів в Київській області та сусідніх регіонах. Його пилорама виготовляє за місяць до 150 куб. м якісної дошки, брусу чи рейок.
«Чат-бот це гарна ідея, гарний інструмент, який зараз допомагає знаходити потрібних контрагентів з докладанням мінімумів зусиль. Ми розуміємо, що це лише його початковий етап розвитку, тому будемо надавати пропозиції щодо його покращення. Так разом ми будемо робити спільну справу – розвивати деревообробну галузь».
Богдан Луценко
Щодо удосконалення TimberBot, то воно відбувається постійно. Сьогодні в боті вже з’явилась можливість підписатись на розсилку нових біржових лотів з продажу, як кругляку, так й пиломатеріалів, що реалізовують державні лісові господарства.
«Ми постійно працюємо з представниками галузі й будемо надалі це робити. Наша мета зробити інструмент максимально ефективним, а галузь – максимально прибутковою».
Голова ГС «АДПУ» Павло Васильєв

